יום ראשון, 21 בפברואר 2016

בחירת טבעת נישואין - עסק לא קל!

יום הנישואין זהו ללא ספק אחד מהימים המרגשים בו אנו מוקפים בכל האנשים האהובים בחיינו, שבאו לשמוח עימנו את יום חתונתינו, לתמוך ולהיות שם. יום הנישואין היא אירוע של פעם בחיים ועל כך, חשוב שהאירוע, על כל המוזמנים, יהיה בדיוק כפי שדמיינתם אותו ולפי רצונכם הבלעדי ויגרום לכם לשביעות רצון ולאושר, על כל מרכיביו, החל מהאולם עבור בשמלה וכלה בטבעת. ומה מסמל יותר מכל את הביחד הזה אם לא טבעת הנישואין?



מה החשיבות של הטבעת?


טבעת הנישואין איננה טבעת, טבעת הנישואים היא סמל, הטבעת היא מה שנשאר גם לאחר סיום האירוע והיא הטבעת זו שמראה את הביחד שלכם אל מול הסובבים אתכם. הטבעת לא רק מציגה עבורכם ועבור הסובבים אתכם שאנחנו מכבדים ומעריכים אחד את השני, אלא גם  יום את הברית שנשבעתם ביחד לאהוב אחד את השני בחולי ובעוני ובימים קשים ושמחים, ביום חול וגם ביום חג. זוהי גם תזכורת אישית לנו, מפני שלענוד עם טבעת נישואין על האצבע זאת תזכורת לכך שהמעשים שלנו משפיעים לא רק עלינו וזו עוד דרך להראות שאתם לא מתחמקים מאחריות. בשל העובדה שאנחנו מאחלים לכם הרבה שנות נישואין מאושרות ופוריות, אנחנו גם ממליצים לזוג שמתחתן לעצב את הטבעת בהתאם, ככזו שתוכל לצעוד אתכם שנים רבות.



איך לבחור את טבעת הנישואין שלכם בצורה הטובה ביותר?


בשל היותן בשימוש יום יומי ולטווח הארוך, רצוי כמובן להשקיע בעיצוב טבעת הנישואין, הרי בכל זאת אתם הולכים לענוד אותן על האצבע שלכם בכל יום במשך השנים הקרובות. לא רק החיצוניות זה מה שקובע, אלא בנוסף רצוי לברר את איכות החומרים והתוצאה הסופית ולעשות מדידות שתבדוק שהטבעות מתאימות לאצבע במדוייק. גם הנושא הכלכלי משחק תפקיד כאשר מתעסקים ברכישת מתכת איכותית ויוקרתית ונכון שלא מומלץ להתקמצן, כדאי לקבוע מראש את התקציב, דבר שעוזר למונע ויכוחים מיותרים בין בני הזוג.
הבחירה בטבעת מבין טבעות נישואין מיוחדות יכולה להיות בחירה קשה, בגלל המגוון העצום, שיכול לבלבל. לכן כדאי לשים לב לכמה נקודות מפתח שיעזרו לכם בתהליך. ראשית, התחילו את החיפוש מוקדם ככל האפשר, כדי שתוכלו לסגור את העניין במהירות ולחסוך לכם טרדה מהראש. תקבעו את התקציב שלכם כמה אתם יכולים להרשות לעצמכם לשלם בעד טבעת האירוסין, מה שיכול לעזור לכם לצמצם את האפשרויות ולהתמקד ובכך להקל על הבחירה. דבר שני, כדאי לזכור שהטבעת הולכת לשמש אתכם לטווח הארוך, לכן היא חייבת להיות עשויה מחומרים איכותיים, ברמת גימור גבוהה והיא חייבת להיות נוחה על האצבע ולשבת עליה כמו שצריך, דבר שבדר"כ מצריך מדידות.



איך בוחרים את העיצוב?


בחירת עיצוב טבעת הנישואים הינה החלטה אישית ואינטימית, שמבוססת על טעמכם האישי. ישנם אנשים אשר מעדיפים טבעות נישואין גדולה בעלות נוכחות, חלק אחר מהאנשים רוצים לחרוט את תאריך החתונה שלהם ואת שמותיהם בטבעת וחלק מעדיפים טבעות חלקות ועדינות. אנחנו לא נעשה את הבחירה עבורכם, אבל אנו כן מתחייבים להעניק לכם את כל הייעוץ והסיוע שתזדקקו לו בתהליך הבחירה ולהציע לכם מגוון רחב של אפשרויות  כי בסופו של דבר חשוב שטבעת הנישואים שלכם יהיו מעוצבות באופן שאליו אתם הכי אוהבים, בין אם אתם מעדיפים טבעות עם נוכחת, בין אם אתם מעדיפים טבעות פשוטות יותר, או בכלל חושבים שטבעות נישואין חייבת להיות חלקה כדי לסמל נישואין חלקים.




בחנות תכשיטי הנסיכה יעניקו לכם עזרה מיקצועית כדי שתעשו את הבחירה הרצויה, כנסו עוד היום לאתר והשאירו פרטים ונציגה מיקצועית תחזור אליכם בהקדם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה